این آقا اولین نفری بود که گواهینامه رانندگی گرفت اولین نفری که در آزمون سوالات آیین نامه راهنمایی رانندگی قبول شد و گواهینامه گرفت- شتاب صفرتاصد کالیفرنیاT 3.6ثانیه است. در شتابگیریهای ناگهانی عملکرد پیشرانه بسیار ستودنی بود. کالیفرنیاT قادر به تولید ۵۶۰ اسب بخار قدرت در ۷۵۰۰دور بردقیقه است. همچنین گشتاور این پیشرانه ۷۵۵نیوتنمتر در ۴۷۵۰ دوربردقیقه است. این اعداد به خوبی نشان میدهد که شما با یک خودروی معمولی سرو کار ندارید. البته برای مهار کردن این فراری ۱۷۳۰کیلوگرمی جای نگرانی نیست. برمبو برای این خودرو از سیستم ترمز کربن سرامیکی استفاده کرده است. همه چیز تحت کنترل شماست، از رانندگی خود لذت ببرید.هندلینگ و چسبندگی کالیفرنیاT با توجه به استفاده از تایرهای پیرلی P-zero 20 اینچی و سیستم تعلیق جدید بسیار عالی و قابل تحسین است. حتی در بخشی از مسیر آزمایش در حین خروج از دوربرگردان کمی با پدال گاز بازی کردم. اما این تایرها و سیستمهای ایمنی خودرو بودند که اجازه سر خوردن انتهای خودرو را ندادند. برروی فرمان یک سوئیچ قرمز رنگ (Manettino) قرار دارد. فراری در نسخه کالیفرنیاT سه حالت رانندگی با نام Comfort، Sport و ESC Off را درنظر گرفته است. این سیستم بسته به نوع رانندگی و حالت انتخابی شما میزان حساسیت پدال گاز و نرمی و سفتی فرمان را تغییر میدهد.در طول مدت زمان رانندگی حالت Sport را انتخاب کردم. در این حالت سیستم تعلیق کمی نرم و میزان بازی کردن با فرمان نیز تاحدی کمتر میشود. البته باتوجه به وضعیت جعبه دنده در حالت اتومات در بسیاری از مواقع جعبه دنده با تعویض دنده در دورهای بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ به نوعی باعث جلوگیری از ایجاد صدای دلنشین پیشرانه و اگزوزها میشد. موضوعی که در حالت Comfort نیز به چشم میخورد. در مسیرهایی که اقدام به شتابگیری میکردم خبری از تعویض دنده به صورت خودکار نبود و اگر اهرم دنده را فشار نمیدادید به خوبی دور موتور را در محدوده منتهی به خط قرمز ملاحظه میکردید.