سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق+نمودارها

دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق+نمودارها

قیمت: 3700 تومان

دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق+نمودارها

دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق بر اساس مدل زنجیره ارزش


نوع فرمت : Word و قابل ویرایش



فهرست مطالب
فصل اول: طرح تحقیق............................1
1-1- مقدمه............................................................2
1-2- بیان مسئله ........3
1-2-1- شناسایی فعالیتهای شرکت.......................................................4
1-3- اهمیت وضرورت تحقیق ...........................4
1-4- هدف کلی و اهداف جزئی تحقیق................................................5
1-5- سوال یا فرضیه تحقیق .....................5
1-6- چارچوب نظری و مدل تحلیلی تحقیق.................................................6
1-7- تعریف عملیاتی ونظری٬ اصطلاحات......................................................7
1-7-1- فعالیتهای اصلی...............................................................8
1-7-2- فعالیتهای حمایتی................................................8
1-8- قلمرو زمانی ومکانی تحقیق................................................9
فصل دوم: ادبیات تحقیق............................................10
2-1- مقدمه...............................11
2-2- مدل زنجیره ارزش پورتر............................................11
    2-2-1- ملاحظات مدل پورتر ........................13
2-2-2- ارزش افزوده چیست؟................................13
2-2-3- روش‌های محاسبه ارزش افزوده]23[..................13
2-3- نگرش زنجیره ارزش در طراحی زنجیره تامین...........................15
2-4- علت استفاده پورتر از زنجیره ارزش...............................15
2-5- حاشیهسود]30[.................16
2-6- زنجیرهتامین............................17
2-7-ایجاد مزیت در هزینه بر اساس زنجیره ارزش..........................................17
2-8- طراحی مدل زنجیرة ارزش در ابعاد کلی صنعت......................................20
2-9- ده عامل پیشران در هزینه ها..........................................21
2-10- مدل مفهومی زنجیره ارزش تسهیم اطلاعات................................................21
2-11- چه مواردی هزینة فعالیت های زنجیرة ارزشی را تعیین می نمایند ؟.........24
2-11-1- محرکهای ساختاری هزینه..............................25
2-11-2- محرکهای اجرایی هزینه.........................25
2-11-3- رقابت هزینه ای ................................26
2-11-3-1- سه بخش در زنجیر ارزشی شرکت تفاوت هزینه بر حسب رقبا..........26
2-11-3-2- تصحیح معایب هزینه ای مربوط به عرضه کننده ( فروشنده )............26
2-11-3-3-  اصلاح معایب هزینه های داخلی................26
2-12- تجزیهوتحلیلزنجیرهارزش..........................................29
2-13- زنجیرهارزشوتجزیهوتحلیلهزینه...............30
2-14- تعریفزنجیرهارزشبهمنظورتجزیهوتحلیلهزینه...............30
2-14-1- رفتارهزینهها..................................31
2-15- پیشینه تحقیق ........................................31
2-15-1- تحقیقات داخلی.................................31
2-15-1-1- تحلیلزنجیرهارزشدرخوشهمبلمانتهران..........................31
2-15-1-2- مقالهتاثیراتفناوریاطلاعاتبرزنجیرهارزشسازمانی...............................................34
2-15-1-2-1- برنامه ریزی منابع انسانی چیست؟...............................34
2-15-1-2-2- تحلیلزنجیرهارزشصنایعفرآوریسیبزمینیاستاناردبیل.]20[......................36
2-15-2- تحقیقات خارجی......................................................40
2-15-2-1- نوآوری زنجیره ارزش.....................................40
2-15-2-2- زنجیره ارزش.....................................40
2-15-2-3- راهنمایی برای تحلیل زنجیره ارزش......................40

فصل سوم:روش تحقیق..................................................42
3-1- روش تحقیق: کاربردی- توصیفی.......................43
3-2- جامعه آماری..........................43
3-3- متغیرها......................................43
3-4- ابزار جمع آوری اطلاعات......................43
3-5- روایی ابزار..................................44
3-6- مراحل اجرا..................................... 44
3-7- روش محاسباتی............................... 44
3-7-1- نحوه محاسبه ارزشافزوده............. 45
     3-7-1-1- روش تفریقی......................45

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل آماری............................. 46
4-1- مقدمه.......................47
4-1-1-  انواع تابلو ها از نظر سطح ولتاژ..........................47
4-2- بررسی سوال فرعی اول تحقیق.......................48
 4-2-1- مرحله اول تدارکات ورودیها...........................48

4-2-2- مرحله دوم:عملیات ساخت و تولید.......................49
4-2-2-1- قسمت های مختلف کارگاه تابلو سازی.............................49
4-2-2-1-1- قسمت فلز کاری ......................49
4-2-2-1-2-  قسمت رنگ.................................50
4-2-2-1-3- قسمت مونتاژ الکتریکی...............................52
4-2-3- مرحله سوم: تدارکات خروجی.....................................53
4-2-4- مرحله چهارم: بازاریابی و فروش...................................53
4-2-5- مرحله پنجم :خدمات پس از فروش................................53
 4-3- بررسی سوال دوم فرعی .......................54
     4-3-1- مرحله اول : تدارک ورودیها........................................54
4-3-2- مرحله دوم: ساخت و تولید............................56
4-3-2-1- لیست هزینه های مراحل تولید درانواع محصولات ......................58
4=3-3-  مرحله سوم:تدارکات خروجیها........................68
4-3-4- مرحله چهارم:بازار یابی وفروش......................................70
4-3-5- مرحله پنجم: خدمات پس از فروش ...........................71
4-4- بررسی سوال سوم فرعی..................................................74
4-4-1- سهم ومیزان هرکدام ازفعالیتهای ارزشی درارزش افزوده کل....................74
4-4-2- محاسبه در صد هزینه های هر فاز .................74
4-4-3- درصد ارزش افزوده هر فعالیت در انواع محصول ......................77
4-4-4- درصد ارزش افزوده ایجاد شده در انواع محصولات....................................................................82

فصل پنجم:نتیجه گیری........................................................84
5-1- مقدمه .................................85
5-2- مقایسه با دیگر تحقیقات..........................................86
5-2-1- شرکت خزر برق ساحل........................86
5-2-2- مبلمان خوشه تهران.............................86
5-2-3- شرکت خودرو سازی ایران...................................86
5-2-4- زنجیره ارزش صنایع منتخب استان اردبیل....................................................................................87
5-2-5-  بهبود مستمر زنجیره های ارزش – تأمین.....................................................................................87
5-2-6- تاثیرات فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش......................................................................................87
5-2-7- نوآوری در زنجیره ارزش........................................88


5-2-8-  زنجیره ارزش.............................................89
5-2-9-راهنمایی برای تحلیل زنجیره ارزش...............................................................................................89
5-3- محدودیتهای تحقیق.................................................................89
5-4- محدودیتهای محقق...................................................................................................................................90
5-5- پیشنهاد به شرکت خزر برق.....................................................................................................................91
5-6- پیشنهاد به دیگر محققین..................................................................91
5-7- نتیجه گیری..........................................................92
منابع...................................................................................93
















فهرست جدول ها

جدول (4-1)لیست هزینه های ساخت تابلو 160 آمپر.....................................................................................58
جدول (4-2) لیست هزینه های ساخت تابلو 250 آمپر....................................................................................60
جدول (4-3)لیست هزینه های ساخت تابلو 400 آمپر.....................................................................................62
جدول (4-4)لیست هزینه های ساخت تابلو 630 آمپر....................................................................................65
جدول (4-5) هزینه های هرفاز تولید در انواع محصولات شرکت...................................................................68
جدول (4-6) هزینه های هرفاز از زنجیره ارزش تابلو برق..............................................................................73
جدول (4-7)در صد هزینه های هر فاز از زنجیره ارزش..................................................................................75
جدول (4- 8 )میزان ارزش افزوده هر فاز از زنجیره ارزش(به تومان)..............................................................76
جدول (4-9)درصد ارزش افزوده هر محصول (به تومان)..................................................................................83


















فهرست نمودارها٬ عکسها و نقشه ها

شکل( 1-1 ) زنجیره ارزش مدل پورتر]18[..........................................................................................................6
شکل (1-2 )زنجیر هارزش تابلوهای برق شرکت خزربرق....................................................................................7
شکل( 2 - 1) سیستم زنجیره ارزشی..................................................................................................................25
شکل(2-2)زنجیرهارزشجهانیمبلمانچوبی............32
شکل(4- 1)زنجیره ارزش تابلو برق شرکت خزر برق..........................................................................................48
شکل(4 - 2) مراحل اجرایی سیستم شستشو و رنگ.........................................................................................51
شکل(4- 3)زنجیره ارزش در بخش تدارک ورودیها...........................................................................................54
شکل (4– 4)زنجیره ارزش فاز ساخت و تولید....................................................................................................57
شکل(4-4)زنجیره ارزش در بخش تدارک خروجیها..........................................................................................69
شکل(4-5 )زنجیره ارزش در بخش بازاریابی وفروش..........................................................................................70
شکل(4-6)زنجیره ارزش در بخش خدمات پس از فروش...................................................................................72
شکل(4-7)درصد ارزش افزوده هر مرحله از زنجیره ارزشدرتابلو برق 160آمپر............................................77
شکل(4-8)درصد ارزش افزوده هر مرحله از زنجیره ارزشدرتابلو برق 250آمپر...........................................78
شکل(4- 9)درصد ارزش افزوده هر مرحله از زنجیره ارزشدرتابلو برق 400آمپر............................................79
شکل(4-10)درصد ارزش افزوده هر مرحله از زنجیره ارزشدرتابلو برق 630آمپر
شکل(4-11) درصد ارزش افزوده در انواع محصولات

خرید        سوال از فروشنده


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.