سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

دانلود نمونه سوالات تستی و تشریحی آیین نامه راهنمایی و رانندگی+جزوات

دفاع کردن واسه ترسوهاست ادم هر لحظه فکر میکنه گل میخوره که اخرش هم میخوره

دفاع کردن واسه ترسوهاست ادم هر لحظه فکر میکنه گل میخوره که اخرش هم میخوره دید به درد نمیخوره طارمی از مسی و رونالدو و از هر بازیکنی که در حال حاضر هست 10 برابر بالاتره اما طارمی شانسش برای گل زنی  کمه ولی مسی شانسش بیشتره چون چونه طارمی میتونه گل بزنه وقتی  تیم همیشه  در حال  دفاع کردنه تیم باید حمله ای هم بازی کنه اگر تیمی  میتونه خوب دفاع کنه پس خوب هم میتونه حمله کنه باید برای طارمی  توپ فرستاد اما طارمی  در 90 دقیقه بازی شاید فقط یکی 2 بار توپ براش بیاد تا گل بزنه اما برای مسی 100 بار توپ می فرستند که اون تازه یکی را گل می کنه اگر برای  طارمی 100 تا توپ فرستاده بشه حداقل 90 تاش رو گل میزنه پس نتیجه میگیریم طارمی بزرگتر از مسی هست. ایران با پرتغال قراره هم حمله ای بازی کنه هم تهاجمی... منیجه بازی 2 بر 1 به سود ایران میشه هر 2 گل بازی رو طارمی میزنه...

ازدواج همجنسگرایان یا همجنسبازان در یکی از اعضای خاندان سلطنتی

‍ 
ازدواج همجنسگرایان یا همجنسبازان در  یکی از اعضای خاندان سلطنتی ...ازدواج همجنسگرایان در خانواده سلطنتی یکی از اعضای خاندان سلطنتی این کشور برای اولین بار با یک همجنس خود ازدواج می‌کند. به گزارش یورونیوز، اندکی پس از ازدواج شاهزاده بریتانیا با همسر آمریکایی‌اش مگان مارکل، یکی از اعضای خاندان سلطنتی این کشور برای اولین بار با یک همجنس خود ازدواج می‌کند.د لرد ایوار مونتباتن، پسر عموی دور ملکه الیزابت دوم، تابستان امسال با جیمز کایل، شریک زندگی خود ازدواج می کند. مونتباتن 55 ساله در گفتگو با روزنامه دیلی میل گفت که این مراسم ازدواج بسیار کوچک خواهد بود. لرد ایوار که جیمز کایل را در سوئیس ملاقات کرده بود در سال 2016 همجنسگرا بودن خود را به صورت عمومی اعلام کرد. وی اولین عضو خانواده بزرگ سلطنتی بریتانیا است که گرایش همجنسگرایانه خود را علنا اعلام کرده است.

‍ ازدواج همجنسگرایان در خانواده سلطنتی انگلیس

یکی از اعضای خاندان سلطنتی این کشور برای اولین بار با یک همجنس خود ازدواج می‌کند.

به گزارش یورونیوز، اندکی پس از ازدواج شاهزاده بریتانیا با همسر آمریکایی‌اش مگان مارکل، یکی از اعضای خاندان سلطنتی این کشور برای اولین بار با یک همجنس خود ازدواج می‌کند.

لرد ایوار مونتباتن، پسر عموی دور ملکه الیزابت دوم، تابستان امسال با جیمز کایل، شریک زندگی خود ازدواج می کند.

مونتباتن 55 ساله در گفتگو با روزنامه دیلی میل گفت که این مراسم ازدواج بسیار کوچک خواهد بود.

لرد ایوار که جیمز کایل را در سوئیس ملاقات کرده بود در سال 2016 همجنسگرا بودن خود را به صورت عمومی اعلام کرد. وی اولین عضو خانواده بزرگ سلطنتی بریتانیا است که گرایش همجنسگرایانه خود را علنا اعلام کرده است.

بازدیدکنندگان شمارش آنالیز سایت و جزییات آمار تامدتی هم رایگان

آمارگیری که زبان فارسی هم داره حتما نگاه کن وب مستران و مدیران سایتها همیشه در اینترنت در جستجوی بهترینها  هستند  انها  وقت خود را  بیهوده هدر  نمی  دهند  با یک  نگاه می  فهمند  که ایا  این  سایت  ارزش کلیک کردن داره یا نه ...هم اکنون جلوی  چشمان  شما  هست.hitsteps  com ... هیت استپس: یک وب سایت بی نظیر وبمسترها  می  دانند  که  کدام  سایت  بهترین  هست بهترین آمارگیر زنده دنیا هر آنچه که از یک آمارگیر وب انتظار دارید نرم افزار تحت وب هیت استپس یک آمارگیر پیشرفته و حرفه است که به شما امکان مدیریت بازدیدکنندگانتان به صورت زنده و چت و گفتگو با آنان را فراهم میسازد. شما میتوانید به صورت زنده قدم های بازدیدکنندگان در وب سایت خود را تماشا کنید و در مورد نحوه کاربرد سایت خود توسط بازدیدکنندگان بیشتر بدانید. ما اطلاعات کاملی را در مورد تک تک بازدیدکنندگانتان به شما نمایش می دهیم مانند منطقه تخمینی جغرافیایی, اولین ورود آنان به سایت شما (زمان و نحوه ورود), مرورگر و مانیتور مورد استفاده, سیستم عامل و دستگاه مورد استفاده و اطلاعات بیشتر دیگر! قابلیت های آمارگیر ما نسبت به آمارگیر های مشابه قابل مقایسه نیست و هیت مپ, امکان چت با بازدیدکنندگان, دیدن اطلاعات تکمیلی و زنده بخشی از این قابلیت ها است.

مربی فوتبال روسیه سن بالای قشنگ استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم ملی فوتبال

برای دیدن عکسهایش اسمش را در گوگل نوشته امیج را کلیک کنید Stanislav Salamovich Cherchesov مربی فوتبال روسیه سن بالای قشنگ  استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه  این بهترین و زیباترین مربی جام جهانی هست با دانش و علم بسیار زیاد که زیبایش را بیشتر می کند. دیروز تیم ملی فوتبال روسیه کولاک کرد و نزدیک به پیش بینی من گل زد من در پست قبلب ام گفته بودم 8 بر 1 عربستان سعودی شکست میخوره و 5 تا گل خورد که نزدیک به همان تعداد گل بود در اولین روز افتتاحیه جام جهانی 2018 تیم روسیه با نتیجه 5 بر 1 عربستان را شکست داد.